Pokud si začínající podnikatel nebo ten, kdo o takové podnikatelské dráze uvažuje, myslí, že se na internetu prosadí se svým podnikáním sám a s využitím vlastních sil, mýlí se. Toho totiž není jednotlivý podnikatel prakticky nikdy schopen dosáhnout. Ne proto, že by snad byl nějak hloupý nebo neschopný, ale jednoduše proto, že on se musí věnovat v první řadě svému byznysu a na prosazování se, k němuž je zapotřebí mnoha znalostí, spousty času a úsilí, už jednoduše nemá ani zdaleka dostatečné kapacity. I kdyby se tudíž o prosazení se na síti pokoušel, dosáhne maximálně nějakých dílčích úspěchů, jež ale zřejmě nebudou mít náležitý efekt.
A co někomu takovému naopak pomůže? Je to v první řadě on-line SEO, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače, která zajišťuje webu takového podnikatele ideální postavení mezi tím, co internetové vyhledávače veřejnosti nabízejí. Jenom díky tomu je naděje, že si uživatelé internetu najdou k určité nabídce cestu a že tuto následně snad i využijí, což propagovanému podnikateli přinese tolik potřebný zisk.
A co všechno může být v tomto ohledu důležité? Mimo jiné třeba i ads a sklik PPC reklama, tedy propagace právě na internetových vyhledávačích. S její pomocí se totiž lze dostat skutečně široké internetové veřejnosti na oči, díky té je propagovaná nabídka dostatečně hojně navštěvovaná, což je prvním nakročením na cestě k podnikatelským úspěchům.
A v čem je ještě zmíněná PPC reklama tak dokonalá? Třeba i v tom, že se u ní neplatí automaticky za její pouhou existenci, jež by ještě sama o sobě nemusela mít žádný význam. Tady platí ten, kdo se chce s její pomocí dokonaleji představit klidně i celému světu, jenom za skutečný výsledek, kterého je dosaženo, nikoliv za pouhou iluzorní naději.
A proto slaví ti, kdo optimalizují své weby pro internetové vyhledávače a využívají PPC propagaci, úspěchy, proto jsou právě těmi, jež ve vyhledávačích docela snadno objevíme. Na rozdíl od jejich konkurentů.